קידום עסקים באינטרנט
למי שעדיין אינו בטוח בעובדה שקידום אתרים באינטרנט הוא כורח המציאות העסקית, צריך להבין את הנתונים הבאים. מעל מיליארד אנשים בעולם הם בעלי גישה מלאה לאינטרנט וגולשים בני 20 ומעלה גולשים בממוצע יותר מ-3 שעות ברשת. חלק נכבד מהם אף עושה זאת יותר מצפייה בטלוויזיה. כאשר מדובר על נתון שכזה, כל מה שצריך לעשות זה להכיר בעובדה שאם נבנה אתר אינטרנט לעסק שלנו ונקדם אותו בכל דרך אפשרית, בסופו של דבר הוא יגיע לכמה למספר מקסימאלי של גולשים שיכולים בקלות רבה לשתף האחד את השני בקישורים הרלוונטיים וכך מתבצע גם קידום מסוג זה.
ב קידום אתרים באינטרנט הבעיה היא שיש כמה מאות מיליונים של אתרי אינטרנט ברחבי הרשת ולכל גולש לוקח בממוצע 10 שניות להחליט האם הוא רוצה להמשיך לגלוש באתר או שימשיך לאתר הבא. בזמן הקצר הזה האתר צריך לספק את הצרכים המוגדרים של הגולש בזמן החיפוש שלו ולשם כך צריך להכיר את הנושא לעומק, להבין את המשמעות של סיפוק צורכי הגולשים השונים והגדרת קהל היעד אליו יכוון כל הקידום. שורה תחתונה של הנושא המדובר היא המסר שצריך להעביר. הגולש חייב לקבל את המידע הדרוש והמקוצר ומשם כבר יוכל להמשיך וליהנות מאתר נעים ומספק.
להלן מספר טיפים שיכולים לעזור בקידום:
•
כאשר בונים את האתר יש לשים לב לפרטים הקטנים, בעיקר בדף הבית. המיקוד הוא הקידום. אין סיבה להעמיס על הגולשים פרטים רבים מדי אלא יש לאפשר להם להתמקד במיטב ומשם לבחור ולהמשיך לגלוש באתר.
•
המסר ושוב פעם המסר – זה מה שחשוב. ערך במוסף הוא התוכן והיכולת של האתר והעסק שעומד מאחוריו לתת לכל גולש ולכל צרכן את מלוא השירות והסיפוק ממוצרים ושירותים אחרים.
•
הנעה לפעולה היא הנגזרת הפרקטית של קידום אתרים טוב. כאשר הגולש הממוצע מבין את מה שצריך ויודע בדיוק מה לעשות תוך כדי הנאה גמורה , השלב הבא הוא לבצע את הפעולות הנדרשות כדי לקנות או להשתמש באמצעי האתר לשיפור חיי הגולש בכל צורה שהיא.
כ יועץ עסקי אני ממליץ בחום רב לחברה לקידום אתרים עם מגוון רחב של לקוחות מרוצים
דורון עמית הוא מומחה בתחום ניהול עסקים, ייעוץ עסקי ושיווק, הבראת חברות, וכלכלה עסקית,מאחוריו עומד צוות של ביצועיסטים בתחום השיווק, העיצוב, הפרסום, המכירות להגדלת ההכנסות בעסק בחברה ובארגון